Lari~Laju~Laju~Bha~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 5 Julai 2011

:: dat girl sangat annoying~!!

Salam 1Dg.Ramlailasah

Deyyyy~~ long time i x berblog okay..bcoz i malas..y i use 'i'..why inda 'sa' as usual~??whyyyyy~??deyyyy~~ bcoz i kan datins u ols..hahaha..okay.de topic seperti yang anda lihat di sana ya..

Masa i start type² neh..i dengan marahnya maw mengutuk 1 damn gurl neh yang bikin i lagi berapi-rapi..sangat² menjengkelkan..woww~!! ayat..jengkel aa..kehkehkeh..ok,shadappp~!! continiu..Mula-mula mang i marah sbab ya la kan..when people come to u..tell their probs..nanges² ~ cedey²..ceta macam2 sal hidup yang malang..i pon jadi kasian..memandangkan i neh orang yang mulia..bersih hati..telinga kental..so,i try b a good listener even i neh bukan la yang good sangat pon...cuma memang..dats me laa...suka dengar..suka bagi pandangan..suka itu..suka ini..'' yooo laaa tuh nonggg '...bilang laukung i..duii..tiba² pula i neh..kehkehkeh..

Then bila i dengar..i give some advice..some happy²..some suggestion..watevaa~~ i think dats my 'kelebihan' bcoz people trust me..people believe me..people love me..crap~~ am i too much??

Why i owez lari dari tajuk utama aa??why i must membebel banyak dan isi tersirat sedikit jak??whyyyy~~??

Ok...dat gurl yang bikin gua lagi panas ini tikam gua dari belakang~!! how dare she..gua ini lagi muka parut-parut~ sikut calar-balar..kaki berkudis buta..badan ada bekas bekam-bekam..itu gurl tara takut sama gua..gua suda jadi dia punya listener tapi di belakang gua dia tikam..macam mana dia tikam~?? Gua tara maw kasitaw pasal gua jujur broooo...gua neh ibarat biar hancur badan jangan hancur mulut..mulut gua baw wangi broooo....itu pasal gua saket² ati neh..gua masi maw simpan dia punya rahsia..
(Ralat :: Ekceli i bukan seburuk itu..badan gua mulus dan coklat manis..harap anda tidak was-was dengan gua...)

Okay~ saket hati neh law bawa mati, x guna kan..rite..She come to me..and i treat her like my young sis..sekarang i lagi buat yoga perasaan supaya i tidak mengikut hati muda i neh..almaklumlah umur i baru 17 tahun..wawawa..(ada yang muntah darah neh ;p ) ..

to dat gurl, time u sedey, thanks coz penah share even kita saling tidal sangat dan sangat close..i cuma menyampah bila u happy u tikam i..thanks dear..macam mana maw cakap aa?? ok, i dengar bcoz i memang suka jadi Kaunselor..cewahhh~~ apa pon kesalahan u ama i..i hef to b like a pro..'like' jak bukan pro ponnn..dont worry, ur bad stories neh i keep sampai bila-bila..sbab rahsia tap rahsia..u gurl, May ALLAH bless u..

:: Bila kita banyak mendengar, banyak lah dugaan orang yang kita taw..Dan di situ lah kita sedar, seberapa hebat dugaan kita..Hebat lagi dugaan mereka ::

:: Kita mendengar bukan kerana kita kawan..tapi kerana kita ada untuk dia ::

Goshhh~!! i lagi jadi baek hati ♥ ♥ ..

Tapi hati i neh, sapa maw dengar??

Laukung i cakap '' ta puji juga anong neh''
Laukung i tambah lagi '' Hati baby, babe la dengar..''

Yawwwwwwww~~!!!!!

P/s : Dis time,i malas maw cuncai kasi kaler pelangi itu tulisan..biar la rahsia..deyyyy~~

      ~ XoXo ~










2 gosip~gosip:

Fiezan Yahya berkata...

sikijap i... sikijap gua.. lu langsi lu mati lu ni.. hahahaha

Dg RaMLaiLasaH FN BraMa berkata...

deyyyy~~ gua kan datin lu langsi lu mati~~~wawawawaw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...