Lari~Laju~Laju~Bha~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 11 Jun 2013

Day 2 - Gla shaklee update

ari tuh aku suda makan gla ni 3 hari jak..

bilang itu tokeh,makan 3 hari dulu
siang dan malam..
c lurus bendul ni pun ikut juga laa..

okay,
period masa 3.6.2013
start lagi makan tuh GLA
pastuh period abes sampai 7.6.2013
ermm, 5 days only????
rasa awkward pula..
before dis, period lama betul..
tapi yang ni cuma 5 hari?
pasal makan GLA ni ka?

sebab!!
aku ada pegi urut kebatinan..bukan!!
kesuburan baja!!!
so,macam konpius la..
adakah period kembali konsisten disebabkan urutan makcik tuh 
atau disebabkan oleh GLA shaklee tuh???

ada tanyala sama kawan and adik aku..
kalau normal,memang sampai 5 ke 7 hari ka?
stupid me!!!
ketara la period berpanjangan sampai lupa period normal tuh berapa lama..

now,
tunggu lagi de next period..
mudahan bertambah sembuh
sehat penting..
zuriat lagi penting..
maw juga taw kan..
muka anak aku nanti tuh
ikut muka aku yang manis
atau muka bapa dia macam Tae Yang..
WAHHHHHH!!!!
eksen!!!!!
HAHAHAHA..

apa2 laa..janji diberi zuriat yang sehat dan soleh..
Aminn..

0 gosip~gosip:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...