Lari~Laju~Laju~Bha~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 21 April 2013

going to Gaya Street

awal pagi pegi gaya street
sangat la jarang pegi tuh tempat taw
sebab memerlukan bangun pagi yang awal pada hari minggu
Gaya street tuh tempat membeli belah kraf tangan sabah
jual baju..aksesori..jual kuih muih..
jual bunga..jual buah..jual air..
ehh..macam-macam la kana jual
tinggal ko pikir duit ada atau inda seja..
hehehehehehe

kalau tidak kerana mama,
tidaklah aku pegi tuh gaya street

tengah siuk jalan cuci mata
bleh pula ada orang berkempen untuk election
kaau satu parti,inda pa
tiga parti okay..
jadi sempit tuh jalan gaya trussss
(good luck all the party laa..)

pening juga sebab jalan macam teda pula penghujung
tapi teda juga aku beli apa2
susah maw beli dengan keadaan sesak
mana lagi yang bawa surung2 baby..
ADOIIII!!!!!
kasian bha baby kana bawa d sana
baru tuh sampit lagi..haishhh!!!

next time kalau aku pegi lagi
aku akan pastikan aku bawa kipas tangan..
HAHAHA...

0 gosip~gosip:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...